Facebook a început să schimbe, începând din această lună, modul de afişare al paginilor pe desktop.
După noile modificări, ce au apărut deja unui număr limitat de utilizatori, poza de profil și meniul care până acum erau sub poza de cover se mută în stânga, iar postările apar în centrul paginii.
În partea dreaptă s-au mutat informaţiile care erau, până acum, în stânga: numărul de like-uri, info contact, poze etc.
O modificare a fost adusă şi imaginii de cover. Aceasta este acum mai vizibilă şi mai mare, ceea ce înseamnă că imaginile vechi, alese până acum ca şi „cover” nu se mai potrivesc atât de bine în noul format.
De asemenea, butonul de CTA (call-to-action – colț dreapta, sub cover) este mai vizibil în varianta nouă. Acesta poate fi un avantaj pentru afaceri, crescând șansele ca oamenii să dea click pe Sign Up, Contact us
Motivul acestor schimbări nu a fost însă făcut public, dar se vehiculează că acesta este reducerea reclamelor ce se afişau până acum în coloana din dreapta.
Reclamele din news feed vor continua să apară pe coloana din mijloc.
La sfârşitul lunii iunie, reprezentanţii companiei au anunţat că plănuiesc o ”schimbare în ordinea de afişare a conţinutului în newsfeed, pentru a se asigura că utilizatorii nu vor pierde nicio noutate publicată de prietenii lor”. Schimbarea va însemna că mesajele grupurilor sau ale paginilor unor branduri, între care şi publicaţii, au mai puţine şanse să apară în topul newsfeed-ului.