Orice cunoscător al mediului online ar trebui să fie de acord cu ideea că Facebook, deși este un concept revoluționar, este o rețea de socializare ca oricare alta.
Poate că nu se va întâmpla la anul, poate nici peste doi ani, însă Facebook va avea aceeași soartă pe care au avut-o și celelalte rețele de socializare.
În România, hi5.com a fost călcat în picioare de venirea Facebook. Luna martie este prima de la listarea hi5.com în SATI când rețeaua de socializare a făcut sub un miliard de afișări, în condițiile în care "în vremurile de glorie" depășea lejer două miliarde de afișări, iar în aprilie, hi5 a avut prima lună în care a căzut pe locul al doilea, semn că lucrurile se schimbă, scrie capital.ro.
Rețeaua creată de Zuckerberg a atins, în România, peste 3 milioane de utilizatori, conform statisticilor făcute de FaceBrands.
La un moment Facebook va atinge un apogeu, după care va începe declinul, așa cum s-a întâmplat cu hi5 sau MySpace.
În şapte sau zece ani, Facebook nu va mai însemna mare lucru, spunea comentatorul Bruce Sterling nu demult.
În afară de faptul că va urma o tendință firească pentru orice rețea de socializare, Facebook se confruntă, în ultima perioadă, cu o atitudine în schimbare a utilizatorilor.
Din ce în ce mai mulți dintre utilizatori încep să-și pună problema că socializarea online nu poate substitui socializarea offline.
Mai mult, au început să fie lansate o serie de campanii și mesaje potrivit cărora Facebook este un pericol pentru viața reală. (DorohoiNews.ro)