Dorohoi News Logo

Coca-Cola lansează o ediţie limitată a băuturii Fanta

fanta

Coca-Cola, cel mai mare jucător de pe piaţa locală a băuturilor răcoritoare, lansează un nou sortiment al băuturii Fanta, cu piersici şi caise, noul produs fiind disponibil începând cu luna aceasta, ca ediţie limitată pe timpul verii.

Noua băutură va fi promovată prin intermediul unei campanii de comunicare care va cuprinde elemente de media online, afişe şi panouri stradale, spot TV şi activări în punctele de vânzare, se arată într-un comunicat al companiei.

Coca-Cola, care deţine în România trei fabrici la Timişoara, Ploieşti şi Vatra Dornei, a avut în 2011 afaceri de 410 milioane de euro la un număr de aproximativ 1.700 de angajaţi. Anul trecut, compania a revenit pe plus, după doi ani de scădere, şi a vândut în România 162,7 milioane navete de băuturi.

Brandul cu cea mai puternică creştere a fost Coca-Cola Zero, care a înregistrat un avans de "două cifre" (peste 10%), iar vânzările de ice tea au fost şi ele pe plus, în special datorită lansării unui nou sortiment.

Ultimă oră Toate Știrile
Redacție Versiune web