Grupul american General Motors (GM) va intra anul viitor pe segmentul de piaţă entry-level din Europa cu o linie de modele low-cost lansate sub brandurile sale Opel şi Vauxhall, pentru a înlocui locul lăsat liber ca urmare a deciziei grupului de a retrage marca Chevrolet de pe piaţa europeană.
Deoarece brandul Chevy nu a reuşit să se impună în UE, General Motors s-a concentrat pe extinderea brandurilor sale europene. Maşina de familie cu cinci uşi va fi vândută la preţuri începând cu 10.000 de euro şi va fi lansată în vara lui 2015, sub marca Opel Karl în Europa şi Vauxhall Viva în Marea Britanie, a anunţat joi Opel, divizia din Europa a GM.
Lungimea modelului Karl va fi mai redusă decât a noului Opel Corsa, dar uşor mai mare decât maşina de oraş Opel Adam.
Karl-Thomas Neumann, directorul general al Opel, declara într-un interviu acordat în iulie publicaţiei britanice 'Financial Times' că GM intenţionează să intre pe segmentul de piaţă entry-level din Europa cu o linie de modele low-cost, în încercarea de a recupera o parte din cota de piaţă pierdută în faţa rivalilor care oferă maşini mai ieftine. Integral pe incomemagazine.ro