Gigantul american Coca-Cola va intra luna viitoare pe piaţa produselor lactate, prin lansarea, în magazinele din SUA, a laptelui Fairlife.
Produsul va costa de două ori mai mult decât un brand de lapte obişnuit, dar va avea un conţinut mai mare de proteine, mai puţin zahăr şi nu va avea lactoză, informează Economica.net.
Decizia Coca Cola de a se lansa pe piaţa lactatelor vine într-un moment defavorabil pentru anumite segmente din piaţa de profil din Statele Unite ale Americii.
Vânzările pe segmentul laptelui convenţional sunt în scădere, în timp ce veniturile din vânzarea laptelui cu arome şi a celui cu conţinut mare de proteine sunt în creştere. Mai mult, se pare că producătorul de răcoritoare încearcă să profite de pe urma declinului înregistrat în ultimii ani de Dean Foods, cel mai mare procesator de lapte din SUA, care a închis din fabrici şi a raportat profituri în scădere.
În ceea ce priveşte preţul, în SUA litrul de lapte s-a scumpit începând cu 2008, de când China a început să vândă ieftin pe piaţa americană lapte praf şi formule pentru copii. Laptele de import a câştigat teren în SUA după ce 6 copii au murit şi alţi 300.000 s-au îmbolnăvit din cauza faptului că au consumata lapte autohton infestat cu melamină. Sursa: economica.net