Dorohoi News Logo

„Lecturile copilăriei” – 2017 – Proiect educativ de vacanță pentru elevii Școlii Gimnaziale „Mihail Sadoveanu” Dumbrăvița - FOTO

lecturile copilariei 13

În perioada 24-28 iulie 2017, Școala Gimnazială „Mihail Sadoveanu” Dumbrăvița în parteneriat cu Centrul Cultural Dumbrăvița, Biserica Creștin-Ortodoxă „Nașterea Maicii Domnului” Dumbrăvița – pr. paroh Foca Claudiu, tinerii din Asociația ATOR Dumbrăvița, Biserica Penticostală Dumbrăvița – pastor Lefter Gheorghe, S.C. MULTIPOWERTOUR S.R.L. Dorohoi au implementat un proiect educativ intitulat „Lecturile Copilăriei”.

Coordonați de prof. înv. Primar Dodu Angela și prof. Drescanu Corneliu, elevii claselor a II-a și a III-a au avut parte de un program încărcat de activități menite să le stârnească interesul pentru lecturile specifice vârstei lor.

„Hai în lumea cărților!”, „Poezia mea preferată”, „Credință și speranță”, „O carte e o comoară”, „Carte frumoasă, cinste cui te-a scris” sunt titlurile activităților care au deschis apetitul elevilor pentru vizitarea bibliotecii școlare, lecturarea celor mai frumoase povești ale copilăriei, realizarea de desene tematice, dăruirea de cărți călătorilor de pe traseul Dumbrăvița-Dorohoi, lecturi cu conținut religios și poezii etc. 

Activitățile s-au concretizat în diverse concursuri precum „Micii scriitori”, „Recitatorul zilei”, „Cel mai bun cititor”, prin intermediul cărora elevii au fost premiați cu diplome și cărți.

Obiectivele proiectului educativ au avut în vedere:
exersarea actului citirii de către participanți pe diferite texte literare și nonliterare;
consolidarea deprinderilor de citire corectă, expresivă, în ritm propriu;
dezvoltarea deprinderilor de lucru cu diferite instrumente și materiale;
cultivarea spiritului de echipă, colaborare și respect reciproc.

Prof. inv. primar Angela Dodu a afirmat la sfârșitul activităților din cadrul acestui proiect că: „Prima ediție a acestui proiect a avut în obiectiv atragerea copiilor spre activități prin care să se exerseze actul cititului. Am urmărit de asemenea stimularea interesului pentru lectura specifică vârstei și nu în ultimul rand îmbogățirea vocabularului prin utilizarea de cuvinte noi și expresii deosebite care să înfrumusețeze vorbirea copiilor.”

cultura
Ultimă oră Toate Știrile
Redacție Versiune web