Banca Comercială Romană (BCR) aduce la cunoştinţa clienţilor săi că, în noapte de vineri 18 octombrie spre sambata 19 octombrie 2013, între orele 01:00 – 05:00, vor exista întreruperi funcţionale la nivelul sistemului informatic care gestionează operaţiunile cu carduri BCR, precum şi reţeaua de acceptare ATM/MFM (maşina multifuncţionala) şi POS BCR.
Fluctuaţiile disponibilităţii din reţeaua de ATM/MFM, POS şi carduri BCR vor fi generate de derularea unor procese specifice ce privesc îmbunătăţiri aduse sistemului informatic BCR şi care vor conduce la creşterea calităţii serviciilor oferite.
Reţeaua de ASV (automat de schimb valutar) nu va fi afectată de acesta întrerupere.
Serviciul de efectuare operaţiuni prin canale alternative va fi disponibil conform programului de funcţionare - 24/7, cu excepţia afişării informaţiilor referitoare la cardurile de credit.
Clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare:
-prin serviciul Tranzactii Mobile BCR (apeland *183#)
-prin serviciul Alo 24 Banking BCR (apeland gratuit InfoBCR, la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice reţea naţională, disponibil non-stop)
-prin internet, utilizând Click 24 Banking BCR:
-de la orice calculator, accesând 24banking.ro
-de pe telefonul mobil, utilizând aplicaţiile dedicate pentru iPhone şi Android sau utilizând soluţia optimizată pentru telefoanele mobile, accesând m.24banking.ro
În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia în continuare de următoarele servicii:
-Suport Tehnic în utilizarea serviciilor de operaţiuni bancare la distanţă (Click si Alo 24 Banking BCR, Tranzactii Mobile BCR), disponibil non-stop
-Informaţii generale şi personalizate despre produsele şi serviciile BCR, disponibil non-stop
Numerele de telefon InfoBCR:
-0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice reţea naţională sau +4021.407.42.00 apelabil din strainatate şi taxabil la tarif normal;
-021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabile din orice rețea din țara şi din străinătate, taxabile la tarif normal.
Serviciile oferite de BCR Partener Mobil prin intermediul telefonului mobil vor fi, ca de obicei, funcţionale 24 de ore din 24, permiţând clienţilor să obţină informaţii despre cont, să reîncarce orice cartele telefonice preplatite, să trimită bani în orice cont din România sau să plătească facturi direct de pe mobil.
Sursa: bcr.ro