Proiectu „NUSH SĂ VB”, iniţiat de elevii din Consiliul Şcolar al Colegiului Naţional „Grigore Ghica” Dorohoi, a ajuns la final. Pe parcursul unei săptămâni, s-au desfăşurat activităţi ce au avut drept scop motivarea elevilor de a găsi situaţii diverse în care să descrie aspecte ale comunicării ce le influenţează viaţa de zi cu zi. Acestea activităţi s-au cristalizat sub următoarele titluri: „Cine are dreptate?”, „Cartea – prieten sau duşman”, „ABC-ul comunicării”, „Manual pentru părinţi”.
„Sunt foarte încântat de faptul că am reușit, în cadrul proiectului „Nush să vb“ realizat de Consiliul Școlar al Elevilor să transmitem trăiri interioare cu o rezonanța puternică atât în sufletul cât și în mintea colegilor noștri. Sper că am izbutit astfel să îi facem să conștientizeze cât de importantă este comunicarea în viaţa de zi cu zi, şi că tehnologia poate dăuna, adevăratul prieten rămânând întotdeauna cartea” Mihai Murairu – clasa a X-a B.
„Prin acest proiect noi am încercat să spargem barierele în comunicarea dintre tineri şi consider că din activităţile organizate în cadrul proiectului elevii au plecat cu informaţii în plus şi cu mai multă dorinţă de a-şi spune părerea. Noi, organizatorii, ne-am dorit să-i ajutăm pe elevi să înţeleagă importanţa "cuvântului" în viitorul lor, dar în acelaşi timp să se şi distreze, şi cred că am reuşit prin acest proiect” Delia Filip – clasa a XI-a A
„La baza unei colectivități umane stă comunicarea, un proces tot mai greu de îndeplinit datorită noilor tehnologii care îi inhibă pe tineri și nu numai. Comunicarea gândurilor, sentimentelor, eșecurilor sau a împlinirilor reprezintă singura cale de supraviețuire pe pământ. Nu se poate concepe o lume fără comunicare. Acest proces este singura soluție de supraviețuire pe pământ a oamenilor și a unei colectivități unite” Dragoş Isac – clasa a XI-a C
„Acţiunea de a comunica are la bază relaţia dintre oameni, ființe superioare, sociale, care se caracterizează prin gândire, inteligență și limbaj articulat. Prin acest proiect interactiv am reuşit să creăm noi înşine nişte legături pentru a transforma actul vorbirii în ceva simplu şi extrem de frumos. Am învăţat cu toţii că felul în care formulăm ceea ce avem de spus are un rol important, iar modul în care vorbim ne caracterizează indirect” Andreea Lepărdă – clasa a IX-a D
„Mi-a plăcut să iau parte la acest proiect deoarece în toate activităţile am interacţionat cu profesorii şi colegii mei, lucru care contează cel mai mult într-un proiect” Robert Stredie - clasa a IX-a B