Dorohoi News Logo

Unde greşesc profesorii români. Descoperirea care poate creşte considerabil notele elevilor şi studenţilor

profesor-predare

O metodă foarte populară de predare în România, fie că este vorba despre şcoală, liceu sau facultate, este prelegerea. Acum, cercetătorii au demonstrat că această metodă este ineficientă, iar modificarea sa pentru a include modalităţi mai active de predare va duce la îmbunătăţirea performanţelor şcolare.

Cercetătorii au arătat că studenţii ce participă la clase cu prelegeri tradiţionale au de 1,5 ori mai multe şanse să pice examenul de final decât studenţii din clase cu metode de predare „active”.

„Universităţile au fost fondate în Europa de Vest în 1050 şi prelegerea reprezintă metoda principală de predare încă de atunci”,
afirmă biologul Scott Freeman de la Universitatea Washington. Mulţi cercetători au contestat această metodă de predare, supranumită „înţeleptul pe podium”, susţinând că implicarea studenţilor în curs prin folosirea întrebărilor şi a activităţilor de grup reprezintă metode mai eficiente de predare. Integral pe descopera.ro

Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un simplu „Click” - „Îmi place”, comunității noastre de cititori de pe pagina de Facebook.



 

Ultimă oră Toate Știrile
Redacție Versiune web