Dorohoi News Logo

Concurs de spoturi publicitare în cadrul Săptămânii limbii franceze şi a francofoniei

Semaine de la langue francaise 01

Deşi cu o întârziere de aproape o săptămână din cauza grevei din învăţământ, spectacolul organizat de Colegiul Naţional „Grigore Ghica” cu ocazia Săptămânii limbii franceze şi a francofoniei a dovedit că îmbinarea între cântece, dans, piese de teatru şi concurs este una ideală pentru iubitorii acestei limbi. Coordonatorul acestui proiect a fost prof. Iulia Stoica, ajutată de prof Claudia Jâşcanu şi bibliotecar Mariana Hluşcu în colaborare cu Şcoala nr.8 „Mihail Kogălniceanu.”

„În fiecare an la Colegiul Naţional Grigore Ghica se organizează Săptămâna limbii franceze şi a francofoniei. Ediţia din acest an, a patra ediţie, este dedicată tineretului şi solidarităţii. În cadrul acestui proiect am încercat, ca de fiecare dată, să manifestăm ataşamentul nostru, al elevilor în special, pentru limba franceză prin diferite activităţi”, a declarat coordonatorul proiectului, prof. Iulia Stoica.

Spectacolul a fost deschis cu o prezentare video în limba franceză, urmată de cântecul Champs-Élysée in interpretarea unui grup de elevi de la Şcoala nr.8. Piesa de teatru “L'Amour médecin”, o comedie scrisă de Molière, interpretată de şase elevi ai clasei a XII-a E, iar trei eleve din clasa a XI-a F au prezentat un dans pe ritmurile muzicii franceze. Un alt grup de elevi de la Şcoala nr. 8 au jucat piesa de teatru “Chiriţa în provincie”, piesă care a zugrăvit dorinţa de parvenire din acele vremuri. Prezentatoarea spectacolului, Ionela Ursea a interpretat piesa “Je sais”,un grup de elevi ai clasei a IX-a F au pus în scenă o piesă de teatru, creaţie proprie,urmată de trupa de dans “Electric Purple”, care activează la Casa Municipală de Cultură.


Ultimul moment muzical a fost suţinut de Greta Murariu şi de două eleve ale Şcolii cu nr.8. La concursul de spoturi publicitare au participat 8 echipe, care şi-au prezentat parfumul preferat,publicul având ocazia să voteze pentru acordarea premiului de popularitate.

Premiile obţinute în cadrul concursului au fost:
-Premiul de popularitate obţinut de echipa formată din Alexandra Murariu, Mădălina Băietu, Anca Şeifer, Emilia Timofte
-Premiul III-echipa formată din Diana Hrab, Roxana Coşmănescu, Sergiu Cohal şi Bogdan Prichici
-Premiul II-  echipa formată din Alexandra Murariu, Mădălina Băietu, Anca Şeifer, Emilia Timofte
-Premiul I-echipa formată din Bianca Sandu, Zânziana Maxim şi Matei Buşui.

 Ceilalţi concurenţi  au primit diplome de participare şi produse cosmetice Chanel.
„Acest concurs a fost o ocazie deosebită pentru elevii noştri de a-şi arăta creativitatea şi originalitatea. Au primit produse Chanel, constând în parfumuri, truse de machiaj şi rujuri. Sperăm că spectatorii au apreciat şi munca elevilor care s-au implicat în acest proiect, în această manifestare culturală”, a mai declarat coordonatorul proiectului, prof. Iulia Stoica. (DorohoiNews.ro, Mădălina O.)

Autor: DorohoiNews.ro

 

Ultimă oră Toate Știrile
Redacție Versiune web