Asociația „Ghica Plus” are ca obiectiv educarea și sprijinirea tuturor tinerilor din orașul Dorohoi și are nevoie de un logo care să o reprezinte. Acest logo va fi folosit în fiecare document și poster. Nu trebuie să fii specialist, trebuie să însă să fii creativ, foarte inspirat și să te simți tânăr.
Ce presupune concursul?
Alegerea unui logo care să asigure identitatea vizuală și unitară a asociației și care va fi folosit în documente, postere și diferite căi de comunicare.
Ce așteptăm de la logo?
Logo-ul trebuie să fie un element unitar și sugestiv, care să sublinieze obiectivul asociației: Educarea și sprijinirea tinerilor. Cuvinte cheie – educație, cultură, sport, orientare, tineret, Dorohoi. Astfel, logu-ul trebuie sa reprezinte un cuvânt cheie sau mai multe.
Cine poate participa?
Oricine poate participa la acest concurs, dar îi încurajăm în mod special pe elevii școlilor si liceelor din oraș sau din afara lui.
Care este miza concursului?
Câștigătorul va primi o tabletă grafică Wacom și suma de 500 LEI, reprezentând contravaloarea drepturilor de utilizare a logo-ului.
Care sunt pașii concursului?
Fiecare concurent va trimite pe adresa de e-mail [email protected] o singură propunere de logo.
Înscrierea va consta în două fișiere:
- Un fișier în format .jpg sau .pdf care conține propunerea sa de logo, în doua versiuni: versiunea color și versiunea monocromă (pentru utilizare alb-negru). Același fișier trebuie să conțină în titlu numele concurentului.
- Un fișier text care va conține informații privind concurentul, o scurtă descriere/argumentarea propunerii grafice și o declarație de proprie răspundere semnată și datată. (formularul poate fi descărcat AICI).
Organizatorii vor pre-selecționa cele mai valoroase lucrări care vor intra în finală. Pre-selecția se va face pe următoarele criterii: relevanță pentru Asociația „Ghica Plus”, atractivitate, originalitate.
Lucrările vor fi evaluate și de public, pe pagina de Facebook a asociației, iar votul acordat de public va conta în proporție de 25% în alegerea logo-ului câștigător.
Care este calendarul concursului?
12 iunie 2018: lansarea proiectului și startul înscrierilor în concurs;
29 iunie 2018: ultima zi de înscriere și depunere a propunerilor;
30 iunie – 5 iulie 2018: perioada de vot a logo-urilor finaliste;
6 iulie: anunțarea câștigătorului.