Dorohoi News Logo

Zeci de copii au încheiat cursurile Școlii de Vară la Școala Gimnazială „Mihail Kogălniceanu” Dorohoi

Scoala Kogalniceanu

Școala de Vară este o oportunitate, atât pentru profesori, cât și pentru copii, de a construi un program variat, relaxant, care contribuie la dezvoltarea cunoștințelor, îmbunătățirea abilităților, socializare și, desigur, la distracție pentru o vacanță de neuitat.

Deschisă oficial pe 15 iunie 2020, Școala de Vară, activitate organizată în cadrul Proiectului „Comunitatea marginalizată Plevna-Dorohoi – program integrat de măsuri de intervenție (CMP-Dh)”, și-a încheiat  activitatea la Școala Gimnazială „Mihail Kogălniceanu” Dorohoi. Pentru noi toți această vară a fost una atipică. Aflați la munte sau la mare, la bunici sau, pur și simplu, dând ocol blocului, 60 de copii  s-au bucurat de un program divers, devenind în fiecare zi tot mai curioși, mai ambițioși și mai dornici să descopere lumea înconjurătoare. Pe perioada întregii veri ni s-au alăturat și copii de la centrul Jurjac Dorohoi.

Cadrele didactice implicate au reușit, prin crearea unor contexte noi de învățare în mediul virtual, să cultive curiozitatea pentru cunoaștere, bazându-se pe experiența proiectelor educaționale, distractive și de impact. Astfel, activitățile propuse au fost construite în jurul conceptului de învățare continuă combinată cu învățarea liberă, prin programe ingenioase și provocatoare, cu un format extrem de atractiv și interactiv. Platformele Zoom și Whatapp au fost puntea de legătură între profesorii și elevii participanți. Cele două proiecte educative – „La mulți ani, copilărie!” și „Progresăm împreună cu multă voie bună” - au concentrat activități abordate cu interes de către copii. Cei 60 de copii au beneficiat de masă caldă în această perioadă, ceea ce a fost un real sprijin pentru familiile acestora. 

Inspirate de oportunitatea pe care le-a oferit-o copiilor Școala de Vară, cadrele didactice implicate în proiect sunt convinse că activitățile de învățare non-formală parcurse de-a lungul verii au reușit să  îi conecteze pe copii atât cu ei înșiși, cât și cu ceilalți membri ai comunității.

Coordonator proiect,
Director profesor Otilia Luca

Ultimă oră Toate Știrile
Redacție Versiune web