Săptămâna aceasta a început renovarea sediului "Taxe şi impozite" din Dorohoi. Aici, se execută operaţiuni de îmbunătăţire a aspectului clădirii, respectiv amenajări interioare şi renovarea birourilor.
Implementarea măsurilor mai are un scop, conform reprezentanţilor Primăriei Municipiului, în sediul sus-amintit se va amenaja şi un birou pentru cei de Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă, Dorohoi. Acest nou serviciu va fi folosit ori de câte ori oraşul se va confrunta cu probleme grele, apariţia lui a venit ca o măsură prin care să se poată asigura protecţia oraşului şi prin care situaţiile mai dificile să poată fi manageriate mai bine.
"Se renovează pentru a oferi un spaţiu celor de la Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă, aici va fi amenajat un birou în care ei să îşi poată desfăşura activitatea cum trebuie. De conducerea lui se vor ocupa d-na Angela Francu şi d-nul Calancea, dumnealui fiind din domeniul protecţie civilă", ne-a declarat Sorin Alin Clim, viceprimarul oraşului.
Un alt aspect al renovării, îl reprezintă şi cozile mai mari care s-au format zilele acestea la "Taxe şi Impozite". Aglomeraţia a fost mai mare, aşa că dacă aveţi drum aici, dorohoieni, cheia este răbdarea! (DorohoiNews.ro, Adriana D.)
Autor: DorohoiNews.ro