Reprezentantii Oficiului Judeţean de Protecţie a Consumatorului (OJPC), au primit zilele trecute, o reclamatie mai putin obisnuita. Un botoşănean a reclamat că sicriul cumpărat nu corespunde dimensiunilor mortului. Acesta a spus că a mers la un magazin de pompe funebre să cumpere un sicriu, pentru care i-a şi comunicat dimensiunile vânzătorului. De la serviciul funerar i s-a spus că sicriile au dimensiuni standard, aşa că l-a cumpărat. Când a ajuns acasă şi a pus decedatul în sicriu a constatat că acesta este mai mic.
„A venit un botoşănean cu un necaz, că i-a murit o rudă apropiată. Dimineaţă a cumpărat sicriul şi când a ajuns acasă a constatat că nu-i încape mortul. S-a dus la respectiva firma şi i-a spus că nu-i schimbă sicriul, că ele sunt stas. Atunci am trimis un echipaj la faţa locului. Trebuia din proprie iniţiativă să îl schimbe. Comisarii au lămurit respectiva firmă să ia măsuri şi să-i înlocuiască sicriul“, a spus Alexandru Zarug, directorul OJPC Botoşani, scrie botosaninews.ro.
Pentru că nu a avut sicriu să-i dea în loc, agentul economic i-a returnat suma reclamantului, în jur de 1000 lei. Agentul economic nu a mai fost sancţionat de OJPC.