Dorohoi News Logo

Dorohoieni clasați pe locul II la Concursul European Ad Venture, desfășurat la Lisabona - FOTO

Dorohoieni castigatori la Lisabona_07

Plecați din Dorohoi în urma cu 4-5 ani, Andrei Gîndac și Alexandra Jitariuc au ajuns să studieze Publicitatea în București, la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. Alegerea facultății și alegerea unei direcții care să ofere o satisfacție profesională mare este o alegere importantă. Iar ei sunt exemplul viu al acestui fapt, chiar din orașul nostru, Dorohoi.

Echipa „Madness” - formată din Andrei Gîndac (anul III Publicitate), Alexandra Jitariuc (anul 1 Master de Campanii de Publicitate şi RP), Alexandru Drăcea (anul III Publicitate) şi Adelina Maritiu (anul III Relații Publice) - a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, Universitatea din Bucureşti, a ocupat locul 2 la Concursul European Ad Venture, organizat de Edcom (European Institute of Commercial Communication Education).

Campania lor s-a numit „I’m sorry” şi a avut drept strategie ideea renunţării la regretele permanente cauzate de greşelile alcoolului, fiind prezentată la faza finală a competiţiei pe data de 17 mai 2013, la Lisabona, Portugalia.

Anul acesta în competiţie au fost 79 de echipe europene, iar juriul a fost format din profesionişti din industrie şi din cei implicaţi în procesul academic. Tema briefului extrem de dificil şi inovator a fost schimbarea atitudinii faţă de consumul excesiv de alcool („Heavy Binge Drinking”) în rândul tinerilor europeni între 18-25 de ani. Studenţii românii s-au confruntat cu echipa Bulgariei, formată din studenţi de la Master, care a câştigat trofeul şi cu echipa Spaniei. Echipa română „Madness” a fost coordonată de lector univ. dr. Mădălina Buga-Moraru, care a fost aleasă la Adunarea Generală din data de 16 mai 2013 şi în Comitetul de Cercetare al Asociaţiei Edcom.

Să-i felicităm pe studenţii români pentru că au demonstrat că, în ciuda tinereţii şi înaintea debutului în cariera publicitară, au reprezentat Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării şi implicit, România, cu atât de mult succes şi maturitate.

„Ad Venture e o competiţie care te pune la încercare din foarte multe perspective. În primul rând, e vorba de foarte multă muncă, de luni de brainstorming, de săptămâni de încercări şi de căutare de soluţii pentru schimbarea comportamentului, pentru că despre asta a fost vorba în campania pe care am pregătit-o pentru competiţie. Să transmiţi un mesaj îndeajuns de puternic tinerilor (18-25 de ani) din Europa, care să-i motiveze să bea mai puţin decât o fac deja. Asta a fost o adevărată provocare. Apoi e vorba în foarte mare măsură de dedicaţie faţă de ceea ce faci. Cred că fără acest lucru n-am fi reuşit, n-am fi ajuns până în finală. Un ultim element, fără-de-care-nu-se-poate, e inspiraţia. Cred că, indiferent de munca depusă sau de devotamentul de care ai dat dovada, fără secunda aceea în care vizualizezi totul în minte ca pe un film, poţi ajunge doar până la un anumit nivel,  nu poţi fi cel mai bun. Cred că vorbesc în numele întregii echipe când spun că suntem mândri de locul obţinut, de faptul că am reprezentat România într-o competiţie europeană şi că am ajuns pe podium, ceva la care, personal, nu m-aş fi aşteptat niciodată.”, a declarat în exclusivitate pentru Dorohoi News, Andrei Gîndac. (Andrei B.)

Autor: DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro
local
Ultimă oră Toate Știrile
Redacție Versiune web