ANAF are propriul lanț de magazine unde vinde, la super-reducere, produsele pe care le confiscă de la comercianți, şi vinde dintotdeauna, la licitație, bunuri sechestrate, sub prețul pieței.
Nu multă lume știe că Fiscul nu doar verifică magazinele, ci este, la rândul său, un retailer. Și încă unul de mare discount, mai ales pentru persoanele care nu au pretenții legate de calitatea mărfurilor, deoarece produsele provin din confiscările de la comercianții care nu respectă legea. Partea bună este că prețurile sunt mai mult decât atractive.
De exemplu, la magazinul Fiscului, un pulover pentru bărbați costă 10 lei, o cravată se vinde cu 50 de bani, iar o pălărie pentru dame ajunge la 2,8 lei. Pantalonii și tricourile se găsesc la numai 4,9 lei bucata, iar acum, că se apropie Crăciunul, o instalație pentru brad costă doar 4,9 lei. Pe lângă magazinul din București, Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) deține câte unul în alte 20 de județe din țară, formând o rețea comercială destul de consistentă, care a crescut începând din 1999, când a fost deschis prima unitate proprie de comerț.
Unde ajung acești bani? „Veniturile încasate din valorificarea bunurilor se virează la bugetul de stat“, după deducerea cheltuielilor efectuate şi a altor reţineri prevăzute prin legi speciale, în cinci zile lucrătoare de la încasare, spun reprezentanții ANAF. Sursa: capital.ro