Facebook, cea mai importantă rețea de socializare din lume, a luat câteva măsuri interesante în ultima vreme, iar acestea pot afecta numărul de like-uri ale paginilor.
Facebook a anunțat că va elimina complet like-urile primite de la persoanele care și-au închis conturile sau care au încetat din viață. În ultimele zile, s-au înregistrat scăderi în ceea ce privește numărul de fani în întreaga rețea de socializare.
Operațiunea a fost anunțată în urmă cu câteva zile, însă va fi pusă în practică treptat, pe parcursul a cel puțin două săptămâni.
Facebook dorește, prin eliminarea like-urilor irelevante, să ofere date mai precise companiilor. Potrivit rețelei de socializare, firmele doresc informații extrem de precise despre oamenii care le apreciază afacerile, astfel încât să-și poată extindă eficient baza de clienți.
Facebook a anulat deja like-urile date de conturile persoanelor decedate
Facebook a anunțat că paginile cu puțini fani vor avea scăderi infime, în unele cazuri nu se va pierde nici măcar un like, însă paginile cu mulți fani vor înregistra o scădere mai consistentă.
Facebook dorește să implementeze un model de marketing nou pentru afaceri, iar oferirea unor date exacte este un pas crucial în această direcție.
Compania condusă de Mark Zuckerberg va permite firmelor de publicitate să aibă acces la o parte din uriașa bază de date a companiei, cu ajutorul unui nou tool, numit ”Topic Data”, pentru a înțelege mai bine piața.
Facebook va oferi informații companiilor despre discuțiile pe care le poartă utilizatorii
Pentru moment, de această opțiune vor beneficia doar companiile din Statele Unite și Marea Britanie, însă este de așteptat ca Facebook să ofere consultanță de marketing la nivel global în lunile care urmează.
Topic Data a fost dezvoltat împreună cu firma Data Sift, o companie care se ocupă cu analizarea brandurilor. Facebook a explicat că serviciul va oferi informații detaliate despre evenimente, branduri, preferințe și activități ale publicului, însă toate datele sunt anonime.
Mai precis, Facebook le va spune companiilor în ce zonă să-și concentreze atenția în funcție de domeniul de activitate, care sunt cele mai fierbinți discuții pe anumite subiecte și cum pot folosi firmele aceste informații pentru a atrage un public mai relevant către produsele lor. Sursa: realitatea.net