Comisia Federală pentru Comerţ a Statelor Unite ale Americii, instituţia care apără consumatorii americani, a anunţat că celebra companie Danone este vinovată de reclame "exagerate" şi a obligat-o să elimine de pe iaurturi şi din reclame orice referire la beneficiile pentru sănătatea cumpărătorilor.
"Este demonstat ştiinţific că o porţie zilnică de Activia, care conţine Bifidus Regularis, ajută la reglarea sistemului digestiv în două săptămâni", spune una dintre reclamele Danone incriminate în SUA. Dar Comisia Federală pentru Comerţ a spus că această reclamă nu are nicio bază ştiinţifică care să demonstreze afirmaţia., potrivit The Independent.
Aceeaşi reclamă este şi în România, unde Danone spune: "Consumat zilnic, Activia cu Bifidus Actiregularis iti ofera o solutie delicioasa pentru a-ti imbunatati confortul digestiv si a reduce senzatia de balonare", potrivit site-ului Danone.
A doua reclamă catalogată drept nefondată este una în care se spune că Activia reduce riscul de răceală şi gripă. Danone a fost obligată să plătească 21 de milioane de dolari în acest caz în care au fost implicaţi 39 de procurori generali americani. (DorohoiNews.ro)