În ultima perioadă, inspectorii ANPC au fost puşi în faţa unor situaţii delicate din cauza reclamaţiilor năstruşnice primite în Capitală şi nu numai.
De exemplu, o şoferiţă care nu a respectat legea, a cerut să i se facă dreptate după ce a fost amendată de agenţii de la circulaţie. A argumentat reclamaţia prin faptul că nu îşi aminteşte că ar exista vreun semn de circulaţie în zona indicată pe procesul verbal.
O altă plângere haioasă înregistrată în ultima perioadă la ANPC este a unei doamne care, spune ea, şi-a cumpărat un aragaz nou iar flacăra cuptorului era prea puternică şi îi ardea permanent mâncarea. Un tânăr a reclamat că berea pe care o băuse la o terasă era prea caldă, iar o femeie s-a plâns că un magazin de pompe funebre avea lumina aprinsă în permanenţă şi că noaptea, spune reclamanta, imaginea sicrielor şi a obiectelor funerare era sinistră.
Tot la capitolul plângeri la adresa firmelor de pompe funebre, se numără reclamaţia unei alte doamne, care s-a arătat nemulţumită de lucrarea funerară comandată, deoarece faţa îngeraşului i se părea prea tristă.
Pe departe, cea mai haioasă reclamaţie înregistrată la ANPC a fost a unui argeşean care s-a plâns că patinoarul din oraşul său este prea alunecos. Chiar dacă reclamaţia a stârnit hohote de râs în rândul inspectorilor, aceştia au fost nevoiţi să se deplaseze în teren şi să testeze suprafaţa patinoarului. (DorohoiNews.ro)