Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a adoptat joi, 11 septembrie, o decizie privind regulile de desfăşurare în audiovizual a campaniei electorale pentru alegerea preşedintelui României.
Astfel, potrivit deciziei CNA, campania electorală pe posturile de radio şi de televiziune publice şi private începe pe 3 octombrie, ora 00.00, şi se încheie pe 1 noiembrie, ora 7.00. De asemenea, hotǎrȃrea CNA atestǎ cǎ pentru candidaţii la funcţia de preşedinte al României, accesul la serviciile publice şi private de radio şi televiziune este egal şi gratuit.
În timpul campaniei electorale, programele politice ale candidaţilor, opiniile şi mesajele cu conţinut electoral pot fi prezentate numai în următoarele tipuri de emisiuni: de promovare electorală (în care candidaţii îşi prezintă şi promovează programele politice, activităţile de campanie electorală ori propria candidatură; acestea vor fi identificate ca atare, în cazul posturilor de radio, şi, respectiv, semnalate prin marcajul «promovare electorală», afişat în mod vizibil pe toată durata difuzării, în cazul posturilor de televiziune); Integral pe ziuaveche.ro