Astăzi a fost semnat contractul pentru construcția ultimului lot al autostrăzii Moldovei - A7 pe segmentul Pietroasele – Buzău. Lungimea acestui tronson de autostradă este de 13,9 km şi include realizarea a 8 poduri şi a unui pasaj de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.260 m.
„Construcția Autostrăzii Moldovei a intrat de astăzi în linie dreaptă. Termenul de finalizare a Autostrăzii A7 este stabilit pentru 2026 și este unul realizabil având în vedere începerea execuției pe ultimul lot Pietroasele-Buzău și avansul lucrărilor pe celelalte 12 segmente de la Ploiești până la Pașcani.”, a declarat deputatul PSD Dan Șlincu.
Investițiile publice realizate de ministrul social democrat al Transporturilor, Sorin Grindeanu s-au făcut printr-o politică bugetară care a fost permanent susținută de promovarea de proiecte importante. Investițiile în modernizarea infrastructurii rutiere și feroviare sunt singurele soluții viabile care pot susține și dezvolta economia locală și națională pe termen lung.
„Autostrada A7 are 450 km de la Ploiești până la Siret, la granița cu Ucraina și va reprezenta principala cale rutieră a Regiunii Moldova, ceea ce va permite o creștere economică a județelor Botoșani, Suceava, Bacău și Iași si recuperarea decalajelor acestor zone față de cele din nord-vestul și centrul țării.” a transmis Dan Șlincu.
Ieri a fost aprobat acordul de mediu al proiectului „Autostrada Pașcani-Suceava” care va fi amplasat în județele Botoșani, Suceava și Iași.
PSD este absolut determinat să atragă și să utilizeze toate fondurile europene accesibile, să nu piardă niciun euro, indiferent de motiv și să susțină în continuare investițiile.
Datorită performanței Ministerului Transporturilor, până la finalul anului România va ajunge la un nivel de absorbție de 100% în privința fondurilor europene alocate pentru țara noastră în exercițiul financiar 2014-2020.