„Tracking Task- Serviciu electronic de gestionare și monitorizare a relațiilor interdepartamentale din cadrul SPO” este un proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, implementat de către Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă împreună cu partenerul IT SYSTEMS INTERNATIONAL SRL.
Prin acest proiect se implementează o aplicatie informatica dedicata exclusiv Agentiei Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă, ce va facilita si optimiza activitatea de zi cu zi a angajaților prin gestionarea relațiilor interdepartamentale, cu funcționalități de management al sarcinilor de serviciu pentru personalul Serviciului Public de Ocupare. Aplicația informatică are la bază o analiză riguroasă a nevoilor Serviciului Public de Ocupare, în urma organizării în cadrul proiectului a unor evenimente cu scopul de colectării informațiilor.
20 experți SPO auparticipat în luna mai la sesiunile de testare a soluției propuse, cu scopul îmbunătățirii aplicației informatice, prin utilizarea acesteia anterior implementării, moment în care s-au putut aduce modificări în cadrul funcționalităților platformei, astfel încât aceasta să reprezinte întocmai nevoile utilizatorilor săi.
În perioada 19 mai – 13 iunie 2015, s-au desfășurat sesiunile de instruire a grupului țintă, cu participarea a 180 de persoane angajate în cadrul Serviciului Public de Ocupare din diverse departamente, care aufost instruiți în vederea utilizării platformei informatice Tracking Task.