Câștigătorul concursului de logo-uri lansat de Asociația „Ghica Plus” este Timotei Andrei Baciu.
Competiția a avut două etape de jurizare:
În prima etapă au fost urmărite trei criterii: Atractivitate, Originalitate și Relevanță pentru obiectivele asociației; unde s-a acordat un punctaj de la 1 la 25 pentru fiecare dintre criterii. Astfel, punctajul maxim pe care un logo il poate avea în prima etapa este de 75 de puncte.
A doua etapa a constat în postarea logo-urilor pe pagina de facebook a asociației și strângerea de like-uri de către participanti. Punctajul maxim pe care un logo l-a putut obține în această etapă a fost de 25 de puncte.
„Înainte de a comenta alegerea făcută, țin să îi felicit pe toți participanții concursului. Nu ne așteptam la un număr atât de mare persoane care și-au expus ideile creative. Asociația „Ghica Plus” este o organizație nonguvernamentală care are ca obiectiv principal sprijinirea și educarea tuturor tinerilor din municipiul Dorohoi. Însă, pe plan local există o neîntelegere în ceea ce privește cui îi este destinat acest ONG. Am dori să menționăm faptul că Asociația ”Ghica Plus” are ca grup țintă toți tinerii din oraș și nu doar ai unui singur liceu. Astfel, am urmărit ca logo-ul să ajute la rezolvarea acestei neîntelegeri și pe lângă Atractivitate și Originalitate, să fie Relevant pentru scopul organizației.” – președintele Asociației „Ghica Plus” Robert Stredie
„Citind brief-ul și făcând o documentare asupra organizației GHICA PLUS, am înțeles că logo-ul trebuie să sugereze: determinare, încredere, educație, seriozitate. Folosind ca elemente penița de stilou care stă între paginile unei cărți am vrut să sugerez că educația stă la baza formării unui om, fiind totodată un obiectiv al asociației. În partea de jos a siglei am stilizat primăria municipiului Dorohoi pentru a arăta locul unde a luat naștere organizația și cui îi este adresată. De ce vișiniu? Pentru că semnifică: prosperitate, securitate, leadership, maturitate, vigoare.” - a declarat câștigătorul Timotei Andrei Baciu