Titularii alocatiei pentru sustinerea familiei care au depus cerere in luna FEBRUARIE 2011, pentru a beneficia in continuare de alocatii, trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
• Cerere + declaratie tip
• Adeverinţă privind starea materiala, cu specificaţia tipului de teren deţinut;
• Adeverinţă de la Financiar (cu venit impozabil), ambii soţi ;
• Adeverinţă de la impozite şi taxe locale privind bunurile mobile şi imobile deţinute + copie după cartea de identitate a autovehiculului dacă este cazul;
• Adeverinţă de elev, cu specificaţia dacă elevul frecventează cursurile şcolare şi dacă repetă sau nu anul şcolar ;
• Adeverinţă de salariu, cu venitul net aferent lunii anterioare depunerii cererii, cupon de pensie pentru pensionari, adeverinţă de la financiar pentru persoanele fizice autorizate,alte acte privind veniturile realizate;
Documentele vor fi depuse la sediul Directiei de Asistenta Sociala din str. Dumitru Furtuna nr.14 in perioada 01 – 19 August 2011. Relatii la tel :0231/617813 int 18. (DorohoiNews.ro)