Potrivit art.10 din Legea 76/2002 cu modificarile si completarile ulterioare angajatorii au obligatia sa comunice agentiilor pentru ocuparea fortei de munca judetene in a caror raza isi au sediul, toate locurile de munca vacante, in termen de 5 zile lucratoare de la vacantarea acestora. Prin locuri de munca vacante , se intelege locurile de munca devenite disponibile ca urmare a incetarii raporturilor de munca sau de serviciu, precum si locurile de munca nou-create.
Comunicarea de catre angajatori a locurilor de munca poate fi facuta prin :
- fax la nr.0231536793
- e-mail – [email protected]
- la sediul A.J.O.F.M Botosani din str.Colonel Tomoroveanu, nr.2, sediul ALOFM Dorohoi din str.Postei nr.3 , sediul punctului de lucru Saveni din str.Tudor Vladimirescu nr.2
AJOFM Botosani face verificari cu privire la respectarea acestei prevederi legale.
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Botosani asigura servicii gratuite de mediere a muncii respectiv punerea in legatura a angajatorilor cu persoanele in cautarea unui loc de munca, in vederea stabilirii unui raport de munca sau de serviciu. (DorohoiNews.ro)