Echipa campaniei „Dințișorii Veseli” a adus din nou bucurie și educație pentru sănătatea orală în grădinițele din Iași, Roman, Piatra Neamț, Suceava și Botoșani, prin ediția de toamnă a campaniei deja îndrăgite de comunitățile din România. Cu ajutorul binecunoscutei mascote Crocodințilă și al specialiștilor stomatologi, copiii au descoperit secretele unei igiene orale corecte, totul într-un mod distractiv și interactiv.
Mai mult, campania a format din nou comunități, reunind părinți, educatori și medici dentiști cu un scop comun: îmbunătățirea igienei orale în România.
O călătorie educativă și veselă
Campania de toamnă a debutat la Iași, unde preșcolarii de la Grădinița cu program prelungit numărul 26, au fost încântați să-l întâlnească pe Crocodințilă și să învețe despre periajul corect de la dr. Florina Ananoaie, de la Diadent. În Roman, echipa „Dințișorii Veseli” a fost primită cu entuziasm de micuții de la Grădinița cu program prelungit numărul 3, care au participat la jocuri educative alături de dr. Silviu Ștefănescu și dr. Georgiana Murărașu, reprezentanți al clinicii Dentix. Activitățile au continuat la Piatra Neamț, unde preșcolarii de la Grădinița școlii gimnaziale Nicu Albu, au aflat cum să aibă grijă de dinți de la dr. Andreea Croitoriu și dr. Saveluc Ioana, de la clinica Crisdent. La Suceava, copiii de la Grădinița numărul 5, s-au distrat învățând alături de dr. Micu Denis Giulian, reprezentant al clinicii Jadent.
Ultima oprire a fost la Botoșani, unde echipa „Dințișorii Veseli” a adus energie și veselie în Grădinița Liceului Pedagogic Nicolae Iorga. Copiii au învățat tehnici de îngrijire a dinților într-un mod captivant, ghidați de dr. Mara Lefter, de la clinica Alpha Smile.
Prin jocuri interactive și explicații accesibile, copiii au învățat că un periaj corect poate fi la fel de amuzant ca orice altă activitate de joacă. Împreună cu Sensodyne, dm drogerie markt a reușit să transforme o lecție importantă într-o amintire plină de veselie și zâmbete sincere.
Această ediție a campaniei „Dințișorii Veseli” a consolidat, așadar, legătura dintre copii, părinți și specialiști, promovând sănătatea orală ca parte integrantă a unei vieți sănătoase.
Conform reprezentanților dm drogerie markt România, campania „Dințișorii Veseli” va aduce în acest an școlar încă două ediții. Această inițiativă, care se desfășoară din 2019, subliniază angajamentul dm drogerie markt de a promova educația în domeniul sănătății orale.
Pentru mai multe detalii și informații despre edițiile viitoare, vizitați site-ul oficial al campaniei și urmăriți dm drogerie markt România pe Facebook și Instagram.
Despre dm drogerie markt: Fondată în 1973, dm drogerie markt este unul dintre liderii din retailul european, cu o prezență solidă și în România de peste 16 ani. Cu peste 150 de magazine și o platformă online activă, dm promovează un stil de viață sănătos și responsabil prin produsele și inițiativele sale comunitare.
Despre Sensodyne: Sensodyne este marca recomandată de medicii stomatologi* care sprijină educația pentru sănătatea orală prin campanii și programe menite să aducă o schimbare pozitivă în viața copiilor și familiilor din întreaga țară.